ChatBot - ako priviesť návštevníkov
Často dostávame od našich budúcich zákazníkov otázku: "Ako prídu ľudia/klienti do ich ChatBota?" Možností je skutočne veľa. Základne rozdelenie môže byť nasledovné:
- z ich webstránky (napr. "Bar, Slide-In, Modal, Page Takeover, Button, Box, CheckBox") - kliknutím na tlačítko ktoré môže byť umiestnené kdekoľvek na webstránke
- z tzv. "Landing page" čo je bezplatné hosťovanie vstupnej stránky, ktorá ma iba jediný cieľ - aby sa návštevník kliknutím na tlačítko zapojil do ChatBota, čo je skvelý nástroj pre firmy/podnikateľov/fyzické osoby, ktoré nemajú vlastnú webovú stránku
Ako priviesť návštevníkov pomocou ChatBota
- z Messenger Ref URL - tento nástroj umožňuje vytvoriť adresu URL (a vložiť mimo webstránku - napríklad do e-mailového podpisu alebo newslettera), ktorá otvorí webstránku programu ChatBot v Messengeri. Vďaka tomu je jednoduché posielať návštevníkov na akýkoľvek ChatBot jediným kliknutím na tlačítko
- Facebook komentáre - je vysoko efektívny nástroj, ktorý umožňuje pridávať používateľov do zoznamu účastníkov, keď komentujú konkrétny príspevok na Facebooku, buď na konkrétne kľúčové slovo alebo na úplne každý komentár k príspevku
- Facebooks Ads JSON je platená reklama na Facebooku
- Facebook Messenger kód je možné naskenovať a okamžite prepojiť používateľa s vaším ChatBotom. Používa sa (offline, mimo internet) napríklad na letáky v papierovej forme alebo nálepky na dverách v kaviarni/predajni, vizitky, kdekoľvek je to možné
- Chatovaním so zákazníkom - Bot môže sledovať konverzáciu a na základe stanoveného kľúčového slova alebo frázy sa aktivuje
#SoftverNaMieru
Výborný online kurz "Vytvor si ChatBota!" (k tejto téme) nájdete v akadémii učím sa online.