Softvér na mieru
Potrebujete automaticky zaznamenávať a následne zdieľať alebo inak spracovávať určité činnosti vo firme ako napríklad pohyb zamestnancov počas pracovnej doby (GPS, adresa), evidovať prichádzajúce e-maily, ukladať ich prílohy, zaznamenávať príspevky Facebook, Yammer, Twitter alebo YouTube, byť informovaný o zmenách v konkrétnom dokumente alebo zautomatizovať proces vystavovania faktúr? Firmy toho potrebujú čoraz viac a ešte viac potrebujú šetriť svoje náklady! Automatizovaním bežných činností tento cieľ ľahko dosiahneme.
Poznáte to - denne sa kopia faktúry alebo iné dokumenty ktoré je potrebné schváliť a následne zaevidovať a ďalej s nimi pracovať. Je to časovo náročná úloha a jednotliví pracovníci nemajú prehľad o tom v akom stave ten ktorý dokument je - či už bol schválený, či ho niekto zaevidoval, prípadne či už bola faktúra zaplatená alebo je dokument v archíve.
Najdôležitejšia činnosť každého administrátora je zálohuj, zálohuj a ešte raz zálohuj. Preto sme pre nášho dlhoročného klienta vyvinuli aplikáciu ktorá generuje zálohovacie scripty v celej LAN počítačovej sieti, eviduje začiatok spustenia zálohovania, ukončenie procesu zálohovania a všetko odosiela aj do e-mailu zodpovedným osobám. Užívateľsky jednoduchá a komfortná aplikácia s ktorou je zálohovanie firemných dát plne pod kontrolou.
Dlho sme hľadali najlepší spôsob odosielania naplánovaných e-mailov z databázy Access. Keďže Microsoft do Outlooku zaviedol v "Centre dôveryhodnosti" tzv. "Programový prístup" kde predvolená hodnota je "upozorniť na podozrivú aktivitu" a odoslanie emailu "podozrivou aktivitou" rozhodne asi je :-), nebolo možné odosielať emaily bez manuálneho potvrdenia každého emailu osobitne, čo pri naplánovaných dávkach (niekoľko desiatok emailov) zaberalo užívateľom určitý čas a bezduché klikanie v pravidelnom intervale.