Softvér na mieru
Potrebujete mať prehľad o firme alebo tíme? Chcete zvýšiť produktivitu a získať prehľad o zákazníkoch, faktúrach a CashFlow? Zaujímate sa o projektové riadenie? Tak v tomto článku si prečítajte čo vás čaká a čo treba urobiť pre úspešné nasadenie CRM systému Caflou. Tento výnimočný cloudový softvér vám všetko prehľadne zobrazí na jednom mieste.
Potrebujete automaticky zaznamenávať a následne zdieľať alebo inak spracovávať určité činnosti vo firme ako napríklad pohyb zamestnancov počas pracovnej doby (GPS, adresa), evidovať prichádzajúce e-maily, ukladať ich prílohy, zaznamenávať príspevky Facebook, Yammer, Twitter alebo YouTube, byť informovaný o zmenách v konkrétnom dokumente alebo zautomatizovať proces vystavovania faktúr? Firmy toho potrebujú čoraz viac a ešte viac potrebujú šetriť svoje náklady! Automatizovaním bežných činností tento cieľ ľahko dosiahneme.
Poznáte to - denne sa kopia faktúry alebo iné dokumenty ktoré je potrebné schváliť a následne zaevidovať a ďalej s nimi pracovať. Je to časovo náročná úloha a jednotliví pracovníci nemajú prehľad o tom v akom stave ten ktorý dokument je - či už bol schválený, či ho niekto zaevidoval, prípadne či už bola faktúra zaplatená alebo je dokument v archíve.
Najdôležitejšia činnosť každého administrátora je zálohuj, zálohuj a ešte raz zálohuj. Preto sme pre nášho dlhoročného klienta vyvinuli aplikáciu ktorá generuje zálohovacie scripty v celej LAN počítačovej sieti, eviduje začiatok spustenia zálohovania, ukončenie procesu zálohovania a všetko odosiela aj do e-mailu zodpovedným osobám. Užívateľsky jednoduchá a komfortná aplikácia s ktorou je zálohovanie firemných dát plne pod kontrolou.